fredag 8 januari 2010

Jaha..


Nu ska vi se om jag fixar detta.. första inlägget då..

Idag är J:s sista dag på ledigheten, har varit skönt att ha haft honom hemma i 3 veckor.. Jag har med andra ord varit hemma på havandeskapspenning i 3 veckor!

Idag har familjen varit i Partille, på Allum, på Po.p rean, den var rätt värdelös, fanns i stort sett inget i storlek 98, dessutom tycker jag att 30% är mesigt när det gäller rea! Hur som, hittade iaf ett par byxor till A och en liten body till Bebis!

På em tog vi oss till Kype för lite pulkaåkning, dock inte jag! A älskar att åka pulka, fort ska det gå! Efteråt gick vi en sväng, innan det blev på tok för kallt!

Nu är det dags för lite mys i soffan, A ska få sin efterlängtade tablettask!

4 kommentarer:

  1. Kul du skaffat blogg :) ser fram emot läsa!!! Så uppdatera lika ofta som jag, varje dag ;) hihi

    SvaraRadera
  2. Ja kul att du skaffat en blogg! =) Ska själv ta mig i kragen med uppdateringen hehe

    Ang besöksräknare så finns det säkert ett par sidor att hämta ifrån men har jag från denna sidan:
    http://susnet.se/tjanster/

    kram

    SvaraRadera
  3. Vad roligt med blogg, Jocke har ju också en, vet inte om du sett den :)

    Hoppas allt är bra med er!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej! Martinas Jocke berättade om din blogg, om isen på fönsterhandtaget, så då hamnade jag här :) Roligt med bloggar ;)

    Visst är 30% rea mesigt? Ska vara minst 50! ;)
    Grattis till bebisen i magen! Spännande!!
    Kram Carol / "mamma till Noelle & William"

    SvaraRadera