lördag 23 januari 2010

Lördag; röj, blocket och mys

Idag har vi haft en lugn och skön dag. Lite röj som vanligt, men annars lugnt!

Syster o S var här på middag.
S åt ovanligt mycket. Lilltjejen har ju inte så många tänder i sin lilla mun, nu har det iaf börjat titta upp lite gaddar, så smärtan har nog börjat att ge med sig... Annars måste det vara mosters goda mat som bidrog till att tallriken nästan rensades!

A har oxå fått tillbaka aptiten. Jag bakade bröd häromdagen, mammas goda recept, och bröden är verkligen jättegoda, men det verkar inte som om A är överförtjust. Var och handlade igår och köpte en skogaholmslimpa, idag åt han 4 (!!!) mackor + 1 ägg till frukost! Magen verkar dessutom inte besvära honom längre!

Nu på em har vi tittat på lite skidor och ätit lite mellis.
J o A är och grejar i källaren, vi fotar en massa saker, bla vår vagn, vitrinskåp mm som snart kommer att läggas ut på blocket. Kan vi få sålt skiten är vi glada, annars får de åka till tippen!

Var på MVC igår, alla värden var bra. SF måttet låg på ynka 33, men det beror väl på att magen har börjat att sjunka, även om jag inte kan se det.. Vi skrev även en grav.sammanfattning och även lite önskemål för den stundande förlossningen. De enda önskemål jag har är att få EDA:n, om det är möjligt, samt att få lämna sjukhuset så fort som möjligt (då givetvis om jag och bebis mår bra).

1 kommentar:

  1. Lagade du för god mat då??? receptet på brödet vill jag ha!! :)
    Åh vad mkt han åt!! Engla bara pillar.... :( e jobbigt.

    SvaraRadera