fredag 19 mars 2010

Fredag hela veckan låååång..

Fredag hela veckan, fredag hela veckan låååång.. Det är inte annat än fredagar och måndagar tycker jag.. Fredagar är bäst!
A älskar fredagar säger han, då är det ju fredagsmuuus, sjunger han! Han får ju en tablettask på fredagar, vilket uppskattas!

Lilla S har bajsat nåt otroligt det senaste dygnet och framför allt på morgonkvisten, så hennes blöjor är helt slut. Jag har visserligen tänkt att åka till affären idag, men vi lär väl få åka typ nu.. för snart smäller det väl i hennes byxa igen!

Nu har hela min systers familj fått kräkan, usch! Jag tror att de alla är bättre nu och hoppas innerligt att inte vi har blivit smittade.. hatar verkligen magsjuka, har hellre halsont i 2 veckor!

Det har varit en massa födelsedagar de sista dagarna: Lilla Ellie har fyllt 2 år, kalas blir nästa vecka! Lina o Fia har oxå hunnit fylla år, har ju redan grattat alla, men stort grattis till er igen!

Jag har röjt bland A:s kläder, herregud, pojken behöver nya tröjor, la undan 25 tröjor, vissa var verkligen för små, medan andra var på gränsen, men nu måste jag ju bara köpa nytt.. Inte ett helt tråkigt problem!

Nej, nu är det dags att åka till affären!
Trevlig helg!

Bye, bye

1 kommentar:

  1. Bläää kräksjukan går verkligen överallt nu, dock inte på dagis som den har gjort till o från sen typ oktober så det är ju "konstigt" men TUR! Hoppas ni har klarat er!!

    SvaraRadera