torsdag 23 september 2010

Host och snor..

Vi är något krassliga hela familjen.. A hostar som en tok, S snorar och slår sig på örat.. vore väl inte ett dugg konstigt om hon skulle ha öroninfl. Både jag och J var ju det som barn och A hade 3 stycken innan han blev 1 år..


I övrigt lunkar det på.. Hade Blingoträff här hemma i tisdags, trångt blev det, men trevligt hade vi! Kläderna var så mycket finare i verkligheten, jämfört med på nätet.. så det blev en del shoppat till mina små! Stort tack till Lisa som höll i det och ytterligare ett stort tack till alla mina tjejer som kom!
Pappa ringde från Grekland igår, japp, de är återigen iväg och lever livets goda dagar, vilket jag givetvis unnar dem! De har köpt ett par Converse till mig, precis vad jag behövde efter skostölden på Leos Lekland! Tack, snälla ni!!
Nej, nu åter till soffan för lite mys med A, som tittar på Playhouse Disney! Lilla S sover gott i sin säng!
Bye, bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar