söndag 3 oktober 2010

Fulltankad

Så var det söndag igen.. helgen har gått fort, lite trist att jag inte har mått bra, men positivt att barnen har piggat på sig!
Igår åkte vi allihop till IKEA, jag fulltankat med alvedon och nässpray, gick ganska fort igenom, köpte det vi var ute efter och sedan raskt hemåt igen!
J skulle iväg med grabbarna, så jag och barnen hade lite myskväll, dock ville S inte somna lika lätt som hon brukar, så myskvällen med A blev något kortare än tänkt, efter tablettasken ville han sova! Jag la mig oxå ganska tidigt, skönt!

J fick sovmorgon idag och barnen skötte sig exemplariskt,, A var lugn och trotsade inte det minsta! Vid 11 kom A och C och tog med sig A ut på promenad, fika och lek! Skönt med lite avlastning och superkul för A! Jag återigen fulltankad med alvedon, passade på att städa kök och vardagrsum, samt stora toa.. fick min belöning i form av 1 timmas vila med lilla S!

A:s rum tycks aldrig bli färdigt.. förhoppningen är att han ska kunna flytta in på sitt rum senast tisdag, men det tar en jäkla tid för golvet att härda.. men snart och då kommer även lite bilder!!
Sedan är det dags för lilla S att flytta in på sitt rum, det är bara lite småfix kvar där nu!

Nej, nu åter till soffan för lite sambomys!

Bye, bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar