torsdag 7 oktober 2010

Regnet det bara öser ner.. fast det var rätt mysigt imorse när vi vaknade, jag och barnen. Ett öppet fönster och regnet som smattrade. Mörkt var det oxå, så lite tända ljus till frukost gjorde det hela ännu bättre. Det är inte fy skam att vara mammaledig, när man kan mysa med sina barn på morgonen!

Igår var vi på vårt första föräldramöte på Södergården, det var trevligt, vår kreativa sida fick sättas på prov, då det var pyssel som stod först på agendan, kul! Sedan lite fika och info! Farmor var här och hade barnen, tack snälla du för hjälpen!

Ang. min huvudvärk, så tror jag *peppar, peppar* att det kanske är lite bättre, även om jag ff har en lätt antydan till värk..

I eftermiddag åker hela familjen till Leos, som A har längtat och tjatat.. flera gånger varje dag nu i en veckas tid, så idag blir det äntligen av!

Nu ska jag snart tillbaka till förskolan, för ett utvecklingssamtal, ett himla hattande fram och tillbaka..

Bye, bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar