fredag 31 december 2010

Gott Nytt


Gott Nytt År till Er alla!
********
Dock önskar jag att ni skippar raketerna, av många anledningar. Själv råkade jag en nyår ut för en raket som var helt jävla knas, efter att skjutits upp, vände fanskapet om och dök rätt ned mot oss, den landade och smällde av på min rygg. Raket är ett otyg, tänk bara på alla djur och all jäkla skit som de sprider! Så nej tack till raketer!
**********
Detta år har varit ett händelserikt år, då menar jag mest på familjefronten! Vi fick vårt andra barn, lilla underbara S. Vi flyttade in i vårt radhus. Dessa två saker är stora händelser, som vi givetvis kommer att minnas resten av våra liv.
**********
Så hela året har mest kretsat kring våra fina barn och renoveringen och boandet i vårt hus.
Dessa saker är givetvis otroligt roliga, härliga och fantastiska, men oxå tröttande och krävande. Detta i sin tur har väl gjort att vi inte har orkat vara speciellt sociala av oss, men vi har varit nöjda, vi är nöjda. Vi trivs hemma med familjen! Det kommer säkert en tid då även vi kommer att vilja och ha orken att umgås!
***********
Hur som; önskar jag att nästa år blir lika bra, kanske lite bättre?! Vi får väl se vad som händer fram över, lite roliga saker hoppas jag på! Framför allt hoppas jag på att alla mina nära och kära får vara friska!
*******
Så gott nytt till er!
Bye, bye
********
Var tvungen att centrera texten och göra små fina stycken, pga att texten, trots att jag gör stycken, bara kommer i flytande, ihoptryckt text.. ja,ja.. håll till godo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar