söndag 26 december 2010

Så var denna julen till ända

Så var även det fjärde ljuset tänt, julen är till ända för denna gång!
Det blir ju inte riktigt som man har tänkt sig.. Sindra kräktes vid Kalle, så syster med familj fick vackert stanna hemma från kvällens julfirande hemma i Limmared. De hade på fm varit hemma och åkt pulka och grillat med R:s syskon och föräldrar, så förhoppningsvis smittade de ingen där.. senare under kvällen kräktes även min syster. Så trist för dem och för oss med för den delen! Första julfirandet utan min älskade syster!


Barnen fick paket under uppersittarkvällen, A var mycket förväntansfull..

..medans lilla S mest var intresserad av julgranskulorna, här testar hon dock sin telefon, hur nu sjutton hon ska veta att det är en telefon?! Så ser de ju liksom inte ut idag.. hehe.. så därför fick hon även en leksaksmobil!


Julfirande, del 1, Sävedalen med J:s släkt! Här är jag och lilla S och min svägerska med barnens kusin S, under julklappsutdelningen!




Lilla S i min gamla klänning, hos sin far!



Två ganska trötta kusiner, som tittar på Kalle. Första året som A verkligen vill titta och dessutom orkar titta hela timmen!



Dagens sista julfirande, del 2, hemma hos mina föräldrar i Limmared. Tomten delar ut klappar, men glasögonen immar igen hela tiden!
A var först lite rädd, men det släppte och han önskade tomten God Jul!
Tyvärr dog batteriet i vår kamera, rutinerat.. NOT!!
Trots ett visst bortfall, så var det en himla mysig jul, barnen fick många fina klappar och vi fick mycket pengar, så Tack alla!
God fortsättning önskar jag er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar