onsdag 19 januari 2011

Min tavla


Här är min fantastiska tavla, som redan är färdig! Mailade min beställning igår och idag på morgonen hade jag fått mail om att den var färdig! Supersnabbt jobbat alltså!

Jag är så nöjd, med en liten textrad av den store Winnerbäck!
Valfriheten är stor, tavlan finns att få i andra färger, typsnitt, vill man att den ska vara mer "dekorerad" med ex ett trähjärta, så går det!
Hon var otroligt tillmötesgående!
*******
Denna tavla kostade bara 269:- + frakt!
*******
Lägger in en länk, hoppas att den fungerar, till hennes auktioner på Tradera, det är bara att maila henne, om man, som jag har egna önskemål!
Här är även hennes mail: mia.hall@bahnhof.se

2 kommentarer:

  1. Hej du:)
    Vad du är snabb, snabbare än vad jag är!!
    Jättekul du är nöjd med din bräda, dom är så ROLIGA att göra:)
    Alla är välkommen!!
    Kram från mig

    SvaraRadera