onsdag 9 februari 2011

Men herregud..

Jag har varit så fokuserad på att inte glömma att anmäla mig till högskoleprovet, att jag helt har glömt bort att man oxå (inte ännu dock) ska anmäla sig till den/de utbildningar som man vill läsa.. Tack mina fina vänner för att ni påminde mig,, men är det nu någon som tror att jag hittar mina betyg från gymnasiet?! Neeeej, det gör jag inte! Det fanns en tid, då jag och Wera bodde på Engelbrektsgatan.. där hade jag en stor gå-in-garderob, där förvarade jag även papper, viktiga papper, oviktiga papper.. ja, alla sorters papper.. fan, nånstans där i röran låg mina betyga. Var är de nu, uppenbarligen inte här..

Hmm.. nån som vet hur länge ens betyg ligger kvar, efter att man en gång skickat in dem till VHS? Jag har ju varit en sväng i Halmstad och pluggat (ja, plugga var väl en överdrift, men studielån som påminner mig om den tiden har jag,,) Måste jag verkligen skicka in dem igen? Hur som; betygen är ju alltid trevliga att ha, imorn är det jag som ringer Tranemo Gymnasieskola och hoppas att de kan skicka dem till mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar