tisdag 1 mars 2011

Bepanthen

Just nu buzzar jag Bepanthen. En för de flesta känd som en "rumpsalva" men attans vilken bra salva! Vi har använt den på torra händer och torra läppar, med ett mycket gott resultat.
Den kan även med fördel användas på lindriga soleksem eller självsprickor, en bra-att-ha-salva helt enkelt!

Jag fick en stor tub att använda här hemma. Jag fick även 10 minituber att dela ut och buzza om. Dessa var i alldeles lagom storlek för att ha liggandes i ex skötväskan eller handväskan.

Som många av er vet, så får jag genom Buzzador prova många olika sorters produkter och tjänster. Dessa ska jag sedan buzza om, dvs berätta om produkten/tjänsten och dela ut prover. Det enda som krävs av mig är att jag efter varje buzzning gör en snabb blixtrapport och sedan, mot slutet av buzzningsperioden gör den slutgiltliga slutrapporteringen.

1 kommentar:

  1. Då måste ju jag samtidigt tala om att den även är den bästa salvan man kan ha till tatueringar, lärde mig det för fyra år sedan när jag gjorde de första tauteringarna. Istället för nästan en veckas läkning med tex Helosan så fixar Bephanten det på två-tre dygn.

    SvaraRadera