onsdag 9 mars 2011

Trött

Jag är trött.. trött på att aldrig få sovmorgon, inte ens på helgen, eftersom jag oftast jobbar en utav dagarna och den andra får J sovmorgon, eftersom han går upp vråltidigt hela veckan, trött på att det kommer snö när man tror att våren är på väg, trött på att inte ha nån energi, ork eller lust.. ja, helt enkelt för jäkla trött!

Jag är iaf glad för att jag och syster har bokat en tripp till London. Då får jag nog både mer energi och ork. Dessutom får jag sova, inte för att vi kommer att sova länge, vi vill ju inte gå miste om London, men vi kommer garanterat att somna relativt tidigt om kvällarna och få sova hela nätterna! Ja, London ger mig energi, ska nog ta och surfa runt på lite londonsajter, få lite shoppingideér osv..

3 kommentarer:

  1. LONDON BABY :) Det enda positiva med snön är att det blir ljusare! Kram Lillstrumpan

    SvaraRadera
  2. Inget partaj på kvällarna då? ;)

    SvaraRadera
  3. Nope Sandy, inget partaj. Ett glas vin eller två till maten, men sen blir det att njuta av nåt härligt brittiskt program på tv och sen sova, så man är pigg och kan njuta av staden!

    SvaraRadera