torsdag 17 mars 2011

Vårstädning

Härligt med ännu en vårdag! Känns som om jag måste hinna vårstäda hela huset innan jag börjar att jobba. När annars ska jag hinna det?!
Idag har jag och S putsat fönster, eller iaf jag, S har mest lekt med vattnet. Nu är det iaf gjort och S ligger och vilar. Jag ska ta mig en kopp kaffe och titta på skidskytte.

Imorn natt kommer mor och far hem från Thailand, så det blir väl en tur till Limmared i helgen. Förhoppningsvis i vår nya bil!

Igår åkte vi och köpte tapet till hallen, hoppas att J hinner att börja tapetsera idag!

Imorn ska jag och barnen till Anna Kalle och hälsa på liten, liten bebis! Ska bli mysigt!
Eftermiddagen ska spenderas hos Wera och lilla E som ska ha kalas. E fyllde 3 år i veckan. Tänk vad tiden går, det var inte längesen som hon var yttepytte liten, och då menar jag verkligen det, eftersom hon föddes för tidigt! Nu är hon stora tjejen!

Nä, kaffe och skidskytte var det ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar