fredag 29 juli 2011

Egentid

Har en alldeles lugn och skön morgon, med kaffe, dator och tidning, ingen som sjunger, gapar eller lever rövare. Istället är det min mor och far som får höra skönsången och leka med mina små rövare, visserligen är de världens mest underbara rövare, men ibland är det så skönt att få slippa det.

Vi körde barnen till Limmared igår på eftermiddagen, efter lite fika åkte vi tillbaka till Borås, mötte upp Wera och Kim på Babbel, åt och drack gott. Det var en super lyckad kväll, så härligt att bara få sitta och tjöta utan en massa barn!

Nu ska jag fortsätta att njuta av lugnet en stund till, innan mina små älsklingar kommer hem igen!



1 kommentar:

  1. Vad härligt!!
    Visst älskar man sina barn, men det är samtidigt helt ljuvligt att få vara bara i vuxet sällskap emellanåt. Att få sitta och PRATA utan avbrott varannan sekund... Och frukost i lugn och ro. Just nu sitter jag i förtältet och surfar och pappan leker ute med barnen, rövare dom också =)

    SvaraRadera