måndag 29 augusti 2011

Helgen som varit

Helgen har rusat förbi och tack och lov för det, eftersom det var en jobbhelg. Inte nog med det, så skulle J på kräftskiva i Fjällbacka, så barnen skulle vara hos farmor över natten.
Jobbigt att sova själv, utan sin familj. Det går bra när man själv sover borta, men att sova själv hemma, det kändes skumt. Nu sov jag hur bra som helst, så jag ska inte klaga. Barnen hade haft det bra de med.

Under lördagkvällen roade sig några idioter med att skjuta mot vår carport. Vi hade ju turen att V70:n inte stod där, men grannarna hade inte samma tur. Flera skott hade gått igenom carporten och träffat deras bil. Det obehagliga var att jag var i carporten när de sköt, fattade ju inte riktigt vad det var och skyndade in. Tur att de inte träffade mig eller nån annan människa, men så jäkla onödigt! Det är hur som helst polisanmält och polisen har varit här och plockat kulor.


Idag började A:s bamsegympa igen, han har nu gått över till 4 års gruppen. Det innebär att vi föräldrar inte springer med runt, de såg helst att vi inte var inne i salen. J stannade, det känns inte helt bra att lämna lilla A själv, även om han bad J att gå. Min duktiga lilla gymnast!

1 kommentar:

  1. Men herregud så otäckt! Tänk om du hade blivit skjuten! Värsta gangsterfasonerna... Men det brukar väl vara rätt lugnt där ni bor annars?

    SvaraRadera