måndag 15 augusti 2011

Trött

Jag är trött, väldigt trött. Efter att ha jobbat hela fredagen, blev jag inbeordrad på kvällen. Dessa urtråkiga tim som inte behagar att dyka upp.. Hela helgen har strulat, då några av våra semestervikarier helt plötsligt inte känner för att jobba mer, de bara skiter i att höra av sig. Så då blev jag inbeordrad igen. Inte för att det var min tur, men eftersom de flesta fastanställda fortfarande hade semester, ville jag inte att de skulle behöva komma in, men nu är de iaf inte min tur nästa gång!

Vi hann iaf ha lite mysig helg, lördagen spenderades på stan, med lite shopping, fika och lek i Stadsparken.

Söndag förmiddag, innan jag fick åka till jobbet igen, tog hela familjen en härlig skogspromenad. Barnen matade hästarna med en massa gott.. gräs, rötter och stenar.. ja, de tog vad de hittade.



Spännande med hästar, bara man slapp att gå för nära..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar