torsdag 22 september 2011

Sovmorgon..

Sovmorgon idag, det borde man väl kunna kalla det, även om klockan var 7 när A vaknade. Han fick titta på barnprogram, för jag ville så gärna sova lite till.
45 minuter senare ropade S, då fick jag vackert stiga upp, i samma veva låste A in sig på toaletten. Efter det var jag klarvaken, minst sagt!

Nu har vi ätit frukost, jag sitter med dator och kaffe och uppdaterar mig. Hinner knappt med något när man jobbar hela tiden. Barnen tittar på Musses Klubbhus, så de är lugna!

Igår kom pappa förbi, han skulle på matchen, han hade med sig mitt gamla dockskåp. Herregud vad alla möbler såg gamla ut, men så är de ju oxå från 80-talet. Bland annat var det blåa badrumsmöbler.. Jättekul att de hade sparat det och allt var i mycket fint skick! Tror nog att både A och S kommer att vilja leka med det.

Ikväll är det jobb igen, innan dess möte, så jag lämnar barnen hos min syster. Kul för kusinerna att leka lite. 
 J får hämta dem där, känns lite meningslöst att lämna dem extra på dagis för ca 1 timma!
Innan möte och jobb ska vi gå och posta mina betyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar