fredag 16 september 2011

Springlopp

Äntligen helg!
Som jag har längtat, trött som bara den.
Igår kom jag ändå i säng tidigt, men det hjälpte föga!

I morgon ska A springa Happy Mil, som är en del i Kretsloppet här i stan. Han ska springa 400 m och är taggad som bara den. När jag frågade honom om han ville springa och sa att man fick medalj blev han uppspelt. När vi hade hämtat hans nummerlapp skulle han ringa morfar och berätta att han skulle göra ett "springlopp" i morgon. Stolt! I morgon blir vi en hel bunt som står och hejar på honom!

Nu ska jag strax ta och avrunda den här dagen, hoppas på att vara något piggare i morgon!



1 kommentar:

  1. Å vilken kille du har!!! Hoppas det gick bra idag!
    Kanske springer både jag och Noelle varsitt lopp nästa år istället :)

    SvaraRadera