måndag 10 oktober 2011

My little pony


Idag har bla spelat detta spel. Som jag fick i julklapp -84. Vi har även spelat mitt gamla Pippi Långstrump spel. A tycker att mina gamla spel är roligare än hans. Kul att de återigen kommer till användning. Tur för mig och mina syskon att mor och far hade hela vinden full av alla våra saker. Nu står allt på deras ovanvåning, i väntan på att gås igenom.
Herregud, jag måste ha varit en manisk samlare som liten.. vad har jag inte samlat på?! Det fanns stora lådor med suddigum, servetter, schampo-påsar mm från olika hotell, tvålar, gnugg-tatueringar, stenar, bokmärken, spelisar mm
Tur att jag kom ifrån det beroendet, för annars hade vi behövt ett större boende.

Jag har kunnat ligga och läsa på soffan, samt slumra i över 1 timma idag. Helt otroligt! A kollade film, jämte mig och S vilade. Nu ska jag snart klä mig för jobbet, känns inget vidare att ge sig ut idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar