torsdag 27 oktober 2011

Torsdagstankar

Den här bloggen är verkligen dåligt uppdaterad.
Idag jobbar jag kväll. Båda barnen leker på A:s rum, då får jag passa på.
Har bla beställt en matta samt lite annat smått och gott inför jul. Har även fixat några till klappar, då Babyshop har 25% på allt, om man var vip-kund. Känns gott att i stort sett alla julklappar är fixade. Det är annars något som jag verkligen stressar upp mig inför.

I tisdags var vi hemma hos mor och far hela bunten, alla syskon med respektive. Åt en massa gott, samt att vi fortsatte med röjningen av deras vind, med alla våra saker som sparats. En massa skit, men många fina minnen och fina leksaker som barnen nu kan få ha glädje utav.
Jag och J passade även på att åka till Återbruk och se om vi hittade en pinnstol, det gjorde vi ju såklart.. det fanns väl ett 40-tal olika fina pinnstolar. Nu ska den bara målas om, den kommer att bli fin till A:s rum, som skrivbordsstol.

Snart dags att bege oss ner på stan, A ska till tandläkaren. Han längtar, ingen rädsla här inte, men så har han ju varit med både mig och J där några gånger. Han har redan börjat fundera ut vad han ska välja i den hemliga lådan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar