onsdag 16 november 2011

Fullspäckad ledig dag..

Idag har jag varit ledig. Skulle bli en skön dag som skulle spenderas hos syster med barn. Dock hände en liten incident som inte ingick i planen. Siri gick utan blöja, kissade, jag torkade, sprejade lite rengöringsmedel, hann inte mer än ta och riva av papper, innan lilla S kom springande och dunk. Ett hårt slag mot bakhuvudet. Min lilla docka! Hon började att kräkas, så jag ringde 1177 som ville att vi skulle åka till ACV. Där fick vi snabbt hjälp och inget tydde på något allvarligt. Vi har haft henne under uppsikt och bortsett från lite gnäll (inte konstigt om man har ont i huvudet) så har hon varit som vanligt.

Vi kom alldeles lagom till lunchen hos syster. Fika och lek, både inne och ute i det fina, men ack så kalla vädret, hann vi med.

Idag var vi oxå och beställde tapet till vardagsrummet, det blev vår stora och givna favorit från Cole & Son, kommer att bli så fint!

Trötta barn somnade innan klockan var 19 idag. Både jag och J känner oss lite halvdåliga, så det blir nog tidigt i sängen idag. Läsa en stund innan ögonlocken blir tunga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar