fredag 9 december 2011

Fredagmorgon

Nyvaken? Nej, inte direkt.
Siri vaknade vid 4, då J går upp, hon bestämde sig för att det var hög tid för henne att äta frukost.
När J åkte till jobbet tyckte S att hon inte behövde sova mer.
Efter många om och men somnade hon om vid 5.30, tio minuter senare vaknade A. Ja så har min morgon sett ut. De tittade på barnprogram i 40 min, då fick jag sova lite.
Blir en lång kväll det här, då jag börjar jobba 15.30..

Igår var vi hemma hos mor och far på lite kvällsfika. De har gjort om sitt vardagsrum, blev otroligt fint!

Eftersom jag kom in på högskolan, hade J köpt en fin bukett blommor och champagne. Det drack vi igår när snön yrde och åskan slog som mest.

Nu ska vi öppna dagens lucka och titta på julkalendern, i Svt Play.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vill bara tipsa om min tävling i samarbete med Miss Dee.Du kan vinna ett superfint armband. Perfekt julklapp till dig själv eller någon som du tycker om. Gå gärna in och tävla!

    http://frulundin.blogspot.com/2011/12/julklappstips-och-tavling.html

    SvaraRadera