måndag 30 januari 2012

E-type


E-type på Grand, inte denna bild alltså, jag har ju bara min gamla mobil och den kan man med nöd och näppe skicka sms med..

Ja, som sagt E-type, vilket drag det var, det var fasen värt att vara utanför Grand redan strax efter 20, för att halvt om halvt förfrysa, innan insläppet vid 21. Men vi kom in, vilket långt ifrån alla gjorde!

Vi var ett stort gäng glada brudar, som hade en hel del cider i väskorna, så tiden gick rätt fort ändå. Redan där fick man en tonårs-feeling!
Kvällen spenderades mest på dansgolvet, där vi dansade loss till alla härliga låtar från 90-talet. Härliga minnen!

En jäkligt kul kväll, trots en jäkla kö till toa ;)

1 kommentar:

  1. Ja vad sjukt kul det var!!! Jag måste ju tacka Martina som ringde mig när jag satt på Viskan med mina systrar, och sa att vi skulle komma NU! Annars hade vi tänkt som alla andra, att vara där vid 21 och då hade det ju varit kört!!! Underbar musik hela kvällen, vilken stämning!!

    SvaraRadera