torsdag 5 januari 2012

God fortsättning..

Första inlägget i år..
Har inte haft nån inspiration att skriva. Har egentligen inte det nu heller.

Veckan har bestått av jobb, så även ikväll. En liten tröst är väl ändå att jag får helgtillägg, båda ikväll och imorn.

I morgon slutar jag dessutom 13.30, sedan blir det partaj på kvällen. Elinor fyller 35. Var längesen jag festade nu, så det ska bli riktigt kul!
Hela helgen består av firande, Elinor imorn, moster på lördag och farmor på söndag och alla fyller jämnt!

Börjar bli lite stressad över skolan, har ju inga kläder, bara en massa skabbiga jobbkläder, mode a´la 90-tal typ.. och då menar jag alltså inte mina mini-glittriga-party-överdelar.. Har sprungit runt i en jäkla massa affärer, men dessa dötrista reor alltså..
Får väl vänta med att köpa nytt till slutet av mars, då det bär av till London!!

Nu tillbaka till soffan, skidor och kaffe. (båda barnen sover, tom A, det tar på krafterna att vara ute i den lilla snön som finns..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar