lördag 18 februari 2012

Kalas

Kalasdax för lilla S idag.
Tyvärr kommer inte kusinerna S och A, då magsjukan har kommit på besök. Trist!

Efter en lugn och skön morgon, satte vi fart. Jag fortsatte med städandet som påbörjades igår, J badade barn, för att sedan fortsätta mot affären.
Snart är alla förberedelser klara och vi ska äta lunch. Förhoppningsvis hinner vi även gå ut en stund innan alla gäster kommer.

Ikväll blir det Melodifestivalen, eller tv:n kommer väl att stå på, jag kommer nog att få plugga lite, vilket jag även gjorde igår kväll.. det är härligt att vara student :)
Vi har vår andra muntliga examination på måndag och jag vill verkligen inte att barnen ska bli lidande för att jag pluggar, så då får det bli lite kvällsplugg inför dessa examinationer. Annars är jag ruskigt effektiv på dagtid, när barnen är på förskolan.

Nu åter till städandet, snart färdigt!

1 kommentar:

  1. Så tråkigt att missa hennes kalas :( hoppas hon blir nöjd med alla presenter! Puss

    SvaraRadera