fredag 30 mars 2012

Nivea

Buzzador


Just nu buzzar jag en deoderant från Nivea. Pure & Sensitive. En stor till mig och 10 lite mindre flaskor att buzza.

Den är oparfymerad och jag skulle aldrig få för mig att köpa en oparfymerad deo, men denna är verkligen riktigt bra, dock kan jag känna en viss saknad av en god doft under armen, men å andra sidan så luktar jag ju inte illa heller. Så än så länge är jag nöjd!

Att vara en buzzador innebär att man får prova roliga, spännande och nya produkter. Man provar först själv, buzzar sedan genom att prata om produkten och dela ut prover bland vänner och bekanta. Det enda som krävs är att man lämnar en liten rapport när man har buzzat och sedan slutligen en slutrapport.

Bli en buzzador du med, enkelt och roligt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar