fredag 20 april 2012

Äntligen

Äntligen fredag och äntligen är tentan i humanbiologi över. Känns bättre än vad jag väntade mig. Det som är bra med upplägget på denna tenta är att den är uppdelad på 7 olika delar. De delar som man klarar behöver man inte tenta om, bara de som man blir underkänd på. Jag hoppas iaf att jag har klarat några utav delarna och inte behöver tenta om alla. Om några veckor får jag reda på hur det har gått!

Efter en lugn stund hemma, la mig på soffan och tittade på något dåligt program och somnade. Hur gott som helst.
Nu är det packning inför helgen. När J och barnen kommer hem bär det av mot kusten. En härlig helg med familjen utan att plugga ett skvatt. Härligt och mysigt ska det bli. Dessutom gör vi ett litet stopp i Ullared, alltid kul med lite shopping!

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar