onsdag 23 maj 2012

Härliga sol

Härliga sol, härliga värmen!
Man får allt lite mer energi när det är så fantastiskt fint väder. Dock inte tillräckligt för att orka plugga. Jag är helt slut efter denna första termin på Sjuksköterskeprogrammet.

Vi är nu inne på slutspurten. Tenta C i humanbiologi den 31 maj, sedan är det sommarlov. Några dagars ledighet innan jobbet kallar. Ska bli riktigt skönt att börja jobba, slippa tänka på att jag borde/måste plugga.

Jag är otroligt glad att det har gått så bra som det har i skolan. Vore kanske besviken om jag inte hade klarat alla tentor, med tanke på att jag har pluggat som tusan.

Jag fick dessutom VG på tenta A i humanbiologi!

Nu har jag varit ute på PW, 5 varma kilometer och nu väntar plugg hela dagen.

1 kommentar:

  1. Duktig du är!! Nu är vi väl värda lite sommarlov (jobb) =) Men jag känner som du, det ska bli skönt att slippa tänka på plugget!!

    SvaraRadera