lördag 16 januari 2010

31 år gammal alltså...

Jaha, då var denna dagen snart till ända och jag ytterligare ett år äldre.. Hela 31.. himmel vad tiden susar iväg!

Jag fick kaffe på sängen och lite sjönsång utav mina favoritgossar. Fick ett jättefint armband, som jag hade önskat mig!

Dagen har annars mest gått till att förbereda inför kvällens kalas. Gjorde två pajer från A piece of cake, av Leila Lindholm. Alla sa att de var jättegoda, men ingen skulle väl säga annat.. eller?!

Vi blev några stycken i vår lilla lya, mor o far, syster m. fam, farmor o farfar, svärmor och Anki m. fam. Adrian o Alvar lekte som bara den, hade verkligen jättekul ihop. Det skiljer ju bara 7 veckor mellan dem!

Till kvällsmat beställde vi hem lite Thai-mat, inte dumt alls!
Nu är det iaf dags för bädden!



Tack alla, för alla grattishälsningar, via sms, telen o FB!

Bye

1 kommentar: