torsdag 14 januari 2010

Är såå sjukt trött på att vara gravid...

Usch, är så sjukt trött på att vara gravid nu,, har försökt att städa ut bebis idag, men utan resultat!

A har varit på dagis och jag har som sagt städat och grejat! Är lite smått stressad över att bebis faktiskt snart kan komma.. har inte hunnit med allt som behövs inför ankomst.. visserligen kommer jag väl att hinna med allt, men vill ändå ha det gjort nu!

När jag hämtat A på dagis, gjorde vi semlor som vi hade klara när pappa J kom hem, det var gott!

Nu på kvällen har vi varit Sindra-vakt, Syster har varit på möte och R jobbat, så då har det busats här! De har badat, vilket båda älskar. Sindra har ju inget badkar, så hon får passa på medan hon är här! Efter badet, fick jag god hjälp av dem båda med brödbak.. de tröttnade fort och fortsatte att leka på A:s rum. Efter kvällsmaten var de båda mkt trötta, så då satt vi alla fyra i soffan och kollade på bådas favvo- Pippi!

Nu sover A gott i sin säng och jag ska ta en dusch innan jag sätter mig i soffan med min kära sambo!

Bye, bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar