onsdag 13 januari 2010

Morgonkaffe hos syster!

Så här fin blir man, när man klär sig själv, Sindra är en duktig tjej!


Klockan skulle ringa 7.45, 2 minuter innan vaknade A och sa- Ska Adrian till dagis idag? Ja, svarade jag, varefter han studsade upp ur sängen! Tänk om man kunde känna likadant inför att gå till jobbet?!


Efter den kyliga promenaden (-16 grader) fram och tillbaka till dagis, gick jag en trappar ner och drack kaffe med syster och sötis-sindra!


Nu ska jag ta tag i disken, sedan har jag tänkt att ta tag i alla kort,, fick ju tummen ur för X antal månader sedan att beställa en massa kort, men längre än så kom jag aldrig, så nu ska de in i album!


I em blir det fika hos Maria, tillsammans med alla jobbarkompisar, vi som har hängt ïhop (härdat ut..?!!) på hemtjänsten sedan en hel del år tillbaka... Kul!


A ska med, fast han är inte speciellt glad i Marias hund (läs: häst) då den är ENORM!!




Bye, bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar