måndag 25 januari 2010

Falskt alarm

Det blev varken nån magsjuka eller förlossning.. lika gott det! Framför allt skööönt att slippa magsjukan. Var illamående hela dagen, men mot kvällen avtog det och inatt har jag sovit gott!

Vi fick lite smått panik jag o J igår, letade fram en väska som snart ska packas inför BB. Tog oss oxå i kragen och tvättade upp bebiskläderna. Tänkte att vi inte skulle köpa nåt nytt innan bebis var född, utan använda A:s gamla. De ser ju ut som nya.. men det blev ändå lite nya kläder från pop! Alltid kul!

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.. känns som om man behöver frisk luft, men det är ju rätt kallt och jag har ju ingen jacka som jag kan stänga!


Idag kommer en tjej och hämtar vårt vitrinskåp, skönt, sen var alla saker sålda och vi har genast mer plats i förrådet! J funderar på att sälja 2 jackor, bla en skinnjacka, undrar just om det går?

Nej, nu blir det lite kaffe i soffan med A, som tittar på Pippi Strumpa!




1 kommentar:

  1. Skönt du slapp magsjuka så här på slutet!!! O skitbra ni blev av med sakerna...!! Pengar är ju aldrig fel...
    Kramis!!

    SvaraRadera