söndag 10 januari 2010

Söndag

Adrian är så söt, satt och klappade på min mage och sa -Mamma så stooor mage, Varför har mamma så stor mage, frågade jag -Lillebror bor där! Ja, vi får väl se vem som bor där inne.. Går snart in i vecka 36 och A föddes ju i vecka 38.. så snart kanske!!

Idag har vi haft en skön dag, tittat på skidor, byggt med lego och brio tågbana, tittat på film och vilat. På eftermiddagen åkte vi hem till A:s farmor och Björn, där fick vi som vanligt god mat och gott fika! A älskar farmors katt, men är alltid lite rädd för henne i början, men idag fick hon tom en puss!

Nu ska jag sätta mig i soffan, snart börjar ju den underbara serien; I en annan del av Köping!

Bye

1 kommentar:

  1. Tack snälla! Får väl se hur länge det dröjer innan man tröttnar och byter utseende =P

    Ja det göra man! Sen tycker jag att blogspot är det bästa, lättaste, stället att blogga från. Hade blogg.se innan och där var allt i html! Här är det så mycket enklare!

    Hur känns det att vara hemma nu, nervös inför förlossningen?

    Låter som ni haft en mysig dag! =)
    Kraaam

    SvaraRadera