tisdag 12 januari 2010

Nu har jag lämnat A på dagis...


Adrian matar Sindra, sötisarna!


Nu har jag varit och lämnat A på dagis, som han har längtat! Han har inte varit där på 3 veckor och var nu väldigt glad över att få träffa sina kompisar, framför allt hans bästis -Liam! Liam har blivit storebror under ledigheten, en söt liten lillasyster! Tänk att vi om några veckor har en sådan liten här hemma, känns nästan ofattbart!

Idag ska jag baka, fylla på frysen lite! Har redan diskat en stooor disk, satt på en tvätt, bäddat och sitter nu med en kopp kaffe här vid datorn, gott!

Igår hade vi en mysdag jag och A. Sov till 8, åt en lång frukost. Målade med vattenfärg och fingerfärg, sedan bar det av till Blomsterlandet och köpte nya växter till köksfönstret. Nu är det så vårfint!! Vi passade även på att svänga in till Knalleland, men i första affären gjorde A som han alltid gör när han kommer till en affär, han bajsar.. Smart kille, vill väl inte gå i affärer..


På em kom syster och Sindra på fika. Kusinerna är mer som syskon än just kusiner, kanske inte konstigt med tanke på att de träffas så gott som varje dag. Det är en lyx att ha sin älskade syster 1 trappa ner.. Det är väl det tråkiga med att flytta.. att vi inte kommer att kunna ses riktigt så mycket som nu!

Nej, nu är det dags för lite bakning!

Bye, bye

1 kommentar:

  1. Haha, fin bild :) hur går det inför flytten?

    glöm inte att gå in på min blogg och skriva inlägg för att öva upp din engelska!!! :): http://helloluvv.wordpress.com

    SvaraRadera