lördag 30 januari 2010

Tiden går sååå lååångsamt..

Ikväll är jag gräsänka, J är ute och äter med grabbarna. Fast han ska vara nykter, om i fall att.. Inte så kul att behöva köra sig själv upp till förlossningen.. Inte heller kul att ha en onykter J vid sin sida om man nu skulle föda.. Nu kommer det visserligen inte att hända nåt idag, har inga känningar, mer än ett jäkla tryck nedåt!

I torsdags var vi alla tjejer hos Anki. Det var som vanligt jättekul att träffas! Tyvärr blir det allt för sällan! Tack Anki för allt det goda du hade dukat upp, det var supergott och tack Lina för den försenade födelsedagspresenten, den var mkt uppskattad!!

Igår hade jag o A en lugn hemmadag. Var på lekplatsen i det fina vädret, åkte lite pulka, sen tog vi det lugnt med lite Pippi-film!

Idag har vi varit på Knalleland, var ute efter en present till far, skriver inte här vad, eftersom han garanterat kommer att läsa här innan vi ses imorrn.. men vi hann inte komma så långt innan A gör det han alltid gör i affärer - bajsar!

Ikväll har jag o A varit nere hos syster m. fam. A älskar ju att leka med S! Vi beställde mat och hade det trevligt! A ville lägga sig, lite för tidigt tyckte jag, som ville fortsätta att mysa med honom jämte mig i soffan. Nu ska jag iaf ta och göra mig i ordning för bädden, är rätt trött!

Bye, bye

1 kommentar:

  1. Spännande att alltid bajsa i affärer ;) Roligare kan man ju inte ha som förälder ;)

    Ja, bäst att karlarna håller sig nyktra när det är nära... Min fick ta en öl hemma på helgen om det var nödvändigt.. EN!! :)
    Men denna gången med William så åkte vi in kl 05:45 en onsdagmorgon så det var ingen risk... hehe
    Hoppas bebis vill komma snart!

    SvaraRadera