fredag 5 februari 2010

Gröna stjärnor..

Fredag, denna vecka hade jag ju tänkt att föda.. A kom ju "denna" vecka, så skulle denna graviditet följa den förra, skulle värkarna börja så smått idag och bebis komma på söndag.. men så lär det inte bli!

Igår efter dagis, åkte jag och A till min gulliga frisör Karolina på Hair för dej. A är livrädd för att klippa sig, då jag det senaste halvåret använt mig av en trimmer, som han påstår luggar och drar.. vilket den kanske oxå gör, för han är verkligen panikslagen varje gång. Så de senaste månaderna har jag klippt med en sax lite här och där.. han har ju sett för tokig ut.. så nu gjorde vi slag i sak och bokade en tid.

Karolina hade ordnat så att han kunde kolla på en film under tiden som hon klippte, det blev Nicke Nyfiken, samtidigt som han mumsade på en tablettask. Det gick hur bra som helst, han fick även lite färg i året, i form av gröna stjärnor! Han var jättestolt när vi gick därifrån och sa- Mamma, jag gillar att klippa håret! Så nu är förhoppningsvis den skräcken borta!! Stort tack till Karolina!!

Igår var A:s farmor här, hon hade med sig en racerbil till A, den gillar han skarpt. Dock visade det sig att om man tryckte på huvudet på föraren, så lät det som om man körde på en riktigt bana.. det tjöt och skrek som bara den..

Nu ska vi göra oss i ordning för att åka till "Limma" som A säger, mamma är ledig idag, så vi åker dit och umgås lite! Det är ju fredag, så pappa slutar tidigare, så A får träffa dem båda!




Lille A, nyfriserad, med gröna stjärnor i håret



Bye, bye

2 kommentarer:

  1. Snygg kille säger Nellie :)

    SvaraRadera
  2. Visst är det tråkigt när 2:a bebisen inte alls kom på samma dag som 1:a??
    Jag tänkte att William skulle kommit den 6 juni, för det var samma dag som Noelle, 39+2, men han kom ju då inte förrän 40+6, 17 juni, den lille rackarn...
    HOPPAS din kommer snart! =)

    SvaraRadera