torsdag 4 februari 2010

Min älskade lille A

Jag är trött..

Sover inte speciellt bra, Adrian är otroligt trotsig, vill inget, kan själv, men gör absolut ingenting, mer än testar sin mors tålamod.. och tålamod har jag inte gott om!

Känner mig rätt usel idag, efter att ha gjort allt mot hans vilja, borstat tänderna, mer eller mindre med våld, klätt på honom och sedan släpat honom till dagis för att vara där innan 9, eftersom musik-magnus skulle komma idag!

Ändå är han världens sötaste (såklart!!). Springer in på dagis, trots att han gråtit i ca 20 min på morgonen och sagt att han inte vill till dagis, kommer tillbaka och kastar sig om halsen på mig, kramar och pussar mig, samtidigt som han säger: -Mamma, jag älskar dig! Hinner inte säga att jag älskar honom, innan han är borta.. min lilla, lilla älskling!

Idag hade jag tänkt att vila, hade tid på MVC kl 10.30, som de naturligtvis ringer o ändrar till 11.40, så det kommer väl inte att bli nån vila idag.. Fast jag ska inte klaga, J går ju upp kl. 4 varje dag.. och han får minsann aldrig vila!






En något suddig bild, men en glad A, som han faktiskt är för det mesta!




Bye, bye

1 kommentar:

  1. Åh, låter som min morgon med Noelle idag.. jisses, hon ville INGET, ville inte till dagis (första gången hon säger så...) ville inte ta på sig, borsta tänder.. allt precis som du sa mer eller mindre med våld.. fy vad jag kände mig elak, och hon grät.. Men så fort vi kom in till dagis så fick jag en kram, en puss, sen försvann hon :)

    SvaraRadera