måndag 8 februari 2010

Suuuuur och lite ledsen


Är på grymt dåligt humör, deppig och lite ledsen..

Känns som om jag går på övertid, fast så inte är fallet.. A föddes ju som igår, och jag i all min dumhet, trodde väl att bebis skulle komma ännu tidigare.. Detta trots att jag vet många, allt för många, som fick 1:an för tidigt och gick över tiden med 2:an. Dessutom har jag så jävla ont i ryggen, det strålar ner mot rumpan och ner mot benet, är det ischias tro? Det gör iaf förbannat ont, så jag har nära till tårarna så fort jag rör mig.. Imorrn ska ju A till dagis, får allt bli bilen dit. Han måste ju få komma dit, även om jag knappt kan röra mig!

A har för övrigt varit så gullig mot mig idag. Han vill hjälpa mig hela tiden. Vi har bara lekt stillsamma lekar, målat, låtsas fikat, byggt tågbana och sjungt sånger. Vi har även tittat på lite film. När J kom hem, åkte de till Vattentornet och åkte pulka i 1½ timma! Skönt J har ork iaf!!


Idag beställde jag denna bok, A trotsar ju en hel del, det känns som om vi behöver lite handfasta råd och jag blev tipsad om denna av Caroline i mammagruppen! Hoppas på bra läsning!



Lånad i från adlibris.com


Nu ska surisen lägga sig i badet, tur att jag har en stark sambo, som kan mer eller mindre lyfta mig ur karet!

1 kommentar:

  1. Låter tungt nu, hoppas bebben kommer snart :-) Tror den boken du köpt är bra, vi hade "somna utan gråt" till E, av samma förf, verkligen att rekommendera...
    Kram på dig!

    SvaraRadera