torsdag 11 februari 2010

Ännu mera gnäll..

Sådär.. då har jag haft den här konstanta värken i snart 1 vecka.. det gör så förbannat ont i stort sett hela tiden, så nu längtar jag bara ännu mer efter de befriande förlossningsvärkarna. En förlossning är fan ingenting mot det här.. jag hade gjort vad som helst för att få ha ont i några timmar, istället för det här!

Ringde MVC igår och de var ju inte mycket till hjälp, maxdos alvedon..va fan.. vem tror på alvedon, kan lika gärna äta sockerbitar.. En mamma på A:s dagis hade ischias i stort sett hela graviditeten, hon fick minsann äta citodon. Varför får inte jag det?

Jag har försökt att hålla efter i lyan, men värken sätter helt stopp för det nu. Fick ett riktigt bryt igår och grät länge, det var skönt! J ställer verkligen inga krav på mig, han gjorde allt här hemma igår, det blir tungt för honom, men förhoppningsvis är jag snart både utan mage och ryggvärk, då ska det blir andra bullar!

Trevlig läsning det här.. eller hur? men jag är så himla trött och ledsen nu, så nåt roligt finns inte att skriva..

Kom på en sak som A sa häromdagen till J.. A satt på tvättmaskinen och skulle borsta sina tänder, fick tag på sköljmedlet som han råkade tappa på golvet. Den sprack och hela golvet blev blått.. J svor några haranger, och började att torka. A satt stilla på tvättmaskinen och tittade på.. sen sa han -Hur går det krabban? haha.. vem fan är krabban tänkte J, men förstod ju rätt snart att A menade honom.. sen fortsatte A -Du missade lite där krabban! Det lät så himla roligt, att både jag och J skrattade gott.. fattar bara inte varför han kallar sin far för krabban?! ja, ja.. det var dagens roliga!

I em kommer mor o far på besök, men jag hoppas att vi kan vara nere hos syster m fam, för den här lägenheten är smutsig och äcklig..

Bye, bye

4 kommentarer:

  1. Man får gnälla såhär i slutet på graviditeten!! Gnäll gnäll!! Det känns liiite bättre då iaf!! Det där konstanta onda i ryggen vet jag med hur det är (det är så himla tråkigt att höra "jag vet preciis hur du har det...") Men förhoppningsvis är det över snart!!

    Jag skrattade ordentligt när jag läste om krabban =)

    SvaraRadera
  2. hahahha.. Krabban :-) Tycker verkligen synd om dig, jobbigt med värk! Skickar massa styrkekramar!

    SvaraRadera
  3. Låter hemskt!

    Det där med krabban var det roligaste på länge!

    Kram Ankan

    SvaraRadera
  4. Hahaha...måste ju bara skratta lite ;-)
    Åt krabban alltså....

    Stackars dig...nu kan det väl ändå inte dröja länge till? Jag hade ju också ngt fruktansvärt ont en vecka innan E kom...nästan lika ont som förlossningsvärkarna..
    Kram på dig!

    SvaraRadera