tisdag 16 mars 2010

Ja, så är det kanske..

Ja, det är kanske så.. att Siri är lite lik sin moster, alltså när hon var liten! Både syster och Natalie tyckte ju att de liknar varandra.. och tack Natalie förresten, kul att du uppskattar min blogg!

Visst är trädet kanonfint! Lite dyrt kanske, men med tanke på vad det skulle kosta om man tapetserade ett rum, så blir det ju genast ganska billigt! Dessutom får man 100:- i rabatt om man anmäler sig till deras nyhetsbrev + att det är fraktfritt, toppen! På www.designonline.se alltså! Det är för övrigt min favvosida, när det gäller inredning! En annan favorit är www.barnvanligt.nu oxå väldigt mycket fint!

Idag åkte jag o S till Maxi efter att vi lämnat av A på dagis, hur lugnt och skönt som helst! I stort sett bara föräldralediga och pensionärer.. och ett antal stökiga elever från Daltorpskolan..

När J kommer hem har vi tänkt att åka till Matthallen på Sjöbo och kolla lite golv/mattor.. Underligt egentligen att jag aldrig har varit inne i den butiken tidigare, med tanke på att jag har spenderat de senaste 10 åren på Sjöbos gator.. Ja, ja.. idag ska vi dit iaf!

Behöver förresten tips på var vi kan hitta snygga och prisvärda utomhusmöbler! Vet ju att det finns i Lockryd, men när öppnar de? har för mig att mor o far sa nån gång i april.. bäst att hålla ögonen öppna!

Nej, nu ska jag ta en kopp kaffe och läsa senaste numret av Hus & Hem!

Bye, bye

1 kommentar:

  1. Herregud, fick man stå med i din blogg och allt! ;-)
    Ja, Lockryd har riktigt fina möbler. Vi har 2 omgångar, en som står ute-ute och en som står på en typ inomhusaltan eller vad man nu ska säga. De som står inomhus-utomhus :-) köpte vi på Jysk och de är bra med. Men hade aldrig kunnat ana att de hade så mycket och så fina möbler i Lockryd! Så åk dit!!! Får kolla in siterna du tipsa om. designonline känner jag igen, men får titta igen!! Ha det gott!!

    SvaraRadera