torsdag 4 mars 2010

Termos och Thailand

Nu ska vi se hur länge jag kan sitta här.. varje gång jag gör ett försök, vaknar den lilla damen.
Siri sover fortfarande väldigt bra om nätterna. Har visserligen velat äta typ varannan timma, men nöjer sig med en liten slurk, så vi somnar oftast om på en gång!

På dagarna vill hon helst vara i famnen eller att jag ligger jämte henne. Hon är nog väldigt sällskapssjuk.. får hon inte som hon vill, så gör hon sig hörd..

I går var BVC-ssk här, för lite samtal och vägning. S väger nu 4570 g, hon hade ökat med 300 g sedan förra veckan, så mat får hon i sig iaf!

Glömde ju lägga in en bild på vår nya fina Stelton termos, som jag har suktat,, men inte kunnat bestämma vilken färg. A fick göra valet helt enkelt och han tyckte att den röda var finast, han har mkt god smak min son




Här kommer några bilder från förra året.. la in några fler, som jag lyckades radera, orkar inte att göra om det, så 2 får räcka!







Idag åker mina kära föräldrar på sin årliga tripp till Thailand.. förra året satt vi oxå på det planet.. känns lite trist att vi inte gör det i år.. men vi har ju en liten nyföding och ett hus som vi snart ska flytta in i, så vi har lite annat att stå i.. men nästa år, eller kanske året därpå, då ska vi nog ta oss dit!
Bye, bye
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar