söndag 7 mars 2010

Helg

Har inte mycket skoj att skriva.. helgen är snart över.. Vi har fått en hel del gjort, trots att vi har en liten tjej som är rätt missnöjd. Gråter det mesta utav vakentiden.. hoppas att det vänder snart! Hon får både semperdroppar och minifom, men vet i tusan om det hjälper..

Vi har iaf börjat att röja ordentligt nu. J o A har varit i källaren och tömt rätt bra, så nu är de på väg till tippen, skönt! Själv har jag plockat ur våra byrålådor, samtidigt som jag gungar lilla S, tur att man är kvinna!

Vi har även hunnit vara ute en del i det vackra vädret, men tycker ff att det är på tok för mycket snö kvar.. nästa vecka ska det ju bli + grader hela veckan, då ska det nog ta bra på den!

Mor o far är som sagt i Thailand och gottar sig, tror faktiskt aldrig att jag varit så avundsjuk på nån som är ute och reser som nu.. (givetvis unnar jag dem den här resan..) J har börjat att kolla Thai-resor till nästa år, får se hur mycket vi lyckas spara ihop, dels är jag mammaledig och dels flyttar vi till hus, så det blir ju automatiskt lite mindre pengar kvar i kassan..

Nu ska jag se om jag kan börja med maten, utan att lilla S vaknar.. ska göra en stor laddning med köttbullar, gott att ha i frysen!

Bye, bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar