fredag 16 april 2010

så var det fredag igen..

Fortfarande inget internet.. men nu är det på gång iaf! Min kära sambo har haft en himla massa annat att göra. Vi har dessutom bestämt oss för att byta internetleverantör.. så det har varit lite att fundera över.. men snart som sagt!

Är hos syster med familj. Kusinerna busar och vi andra fikar!

I huset går det framåt, J spacklar, målar och grejar.. Tyvärr inga foton ännu, det får bli när vi har fått igång vårt nät!

För övrig lunkar det på. A är på dagis, jag och S är ute och går, ammar och tar det lugnt.

I onsdags hoppade A över dagis och vi tog en heldag hemma hos mormor o morfar! Morfar jobbade visserligen, men vi åkte dit en sväng, till A:s stora glädje; han fick köra truck! Häftigt tyckte han!
Resten av dagen spenderades hos mormor, med fika, mat och en massa lek.. för mormor och A, jag satt i solen och gottade mig! Min mormor var oxå där, alltid trevligt att ses!

Nästa vecka ska jag och barnen sova över hos mormor o morfar, J ska måla i A:s rum, så det passar ju bra! A längtar redan!

Nej, nu får jag återgå till de andra.. hoppas på att komma igång med bloggande ordentligt snart!

Bye, bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar