lördag 29 maj 2010

har vi hittat den?.. eller inte...

Har nu, efter många om och men, kanske, eventuellt.. ja, ja, inte helt säker med andra ord.. bestämt vilken säng vi kanske, eventuellt, ska köpa!
J har hittat denna på Mio, ingen av oss har sett den i verkligheten, men det lär bli en tur dit snart! Jag har kollat runt på diverse nätshoppar, men inte hittat nåt jag riktigt fastnat för. Denna tycker jag dock är aningens för låg, men som sagt, har inte sett den ännu..
Bild lånad ifrån mio.se
Oj, vad jag har bakat idag, lite mer Leila stuk idag om jag får erkänna det själv! Inte speciellt svettig, inte heller speciellt stressad.. hoppas nu bara att det smakar som det ska oxå! Ingen lär väl våga säga nåt annat..
Jag har sålt gammalt guld idag! Eller gammalt är väl att ta i, typ 10 år iaf.. har en massa ringar mm som jag inte använder längre (tjockare fingrar kanske, men även sådana som inte betyder nåt längre) Fick mig en ganska rejäl slant, är nöjd! Börjar nog bli mer och mer en riktig boråsare.. hehe..
Nu ska jag blåsa såpbubblor med min son!
Bye, bye

3 kommentarer:

  1. meeen vad fasen, varför lyckas jag inte få några stycken? bara en massa sammanhängande text.. suck!

    SvaraRadera
  2. Vi har en kontinentalsäng och bara en huvudgavel till. Hur skön säng som helst. Ett av dom bästa köp vi gjort!
    Så det rekommenderar jag verkligen istället för en vanlig sängstomme. :-)

    Kul att du fick bra betalt för guldet! Kanske borde ta och göra mig av med lite extravikt jag med...

    SvaraRadera
  3. Jag blev lite full i skratt när du skriver att den kanske är för låg. Vi fick ta av benen på våra sängar igår för Anton trillade ur sängen häromnatten. När han vaknar så vill han upp helt enkelt:) Nu sover vi alltså mer eller mindre på golvet. Lite campingkänsla, och ganska lågt:)

    SvaraRadera