torsdag 20 maj 2010

Underbaaaart!


Vilket underbart väder alltså! Det var hela 18 grader klockan 8! När jag pratade med syster sa hon att det var 17 grader redan vid 6, när hon åkte till jobbet! Härligt!

Maria o Noah kom förbi, så vi gav oss ut i skogen med barnen! Matade hästarna, gjorde "barkbåtar" och njöt av värmen! Helt otroligt, det var ju inte längsen snöhögarna var meterhöga..
Vi tog även en sväng in till Arvidssons, en massa fina växter och blommor, dessutom ruskigt billigt om man jämför med Blomsterlandet och Rångedala.. så vi kommer att ge oss dit och shoppa diverse blommor! Vad tiden lider kommer man även kunna köpa tomater, potatis, gurka.. ja, allt det där! Härligt att kunna ta en liten skogspromenad och hamna i detta paradis!

A:s rum är färdigt och han har flyttat in! Han trivs riktigt bra och har nu sovit 3 hela nätter.. från 21-8, lovely! Vi behöver lite mer förvaring och en trevlig fondvägg!

Idag är det klippning för mig och A, jag ska dessutom göra slingor, behövs verkligen!

Imorn åker jag och S, tillsammans med syster till Ullared, alltid kul med lite shopping! Kommer väl dock mest bli till barnen, A fyller ju 3 år om en vecka idag! Var tog tiden vägen liksom..

Nej, här kan jag ju inte sitta och skrota.. nu blir det altanen med en kopp kaffe!

Bye, bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar