lördag 19 juni 2010

Glasets Dag

Idag har vi haft en toppendag i Limmared!

Vi åkte strax efter 10, efter att väntat in Ann o Christer, tog vi oss ner till samhället på det numer välkända eller ska jag säga ökända?! Glasets dag, förr en utav årets större höjdpunkter.. Hur som, vi kollade in marknaden, A fick en bil utav morfar! Vilken fin bil du fick utav mormor o morfar, sa jag när vi kom hem. Då kontrade A - jag fick den utav morfar, bara morfar, mormor var under paraply.. hihi.,, gullunge!

Jag och mor fyndade på loppis, mor ett kanonfint bord, som kommer att bli ännu finare med lite vitfärg och jag ett linneskåp, som oxå ska bli vitt. Jag ska inte förvara linne i det, utan det blir lite annat smått o gott, fint som attan kommer det iaf att bli!! Dessutom för ynka 250:- FYND!!

Lunch intogs på Limmareds Wärdshus, för er som inte varit där, ni har verkligen missat nåt, deras goooda och fantastiskt stora schnitzlar går inte av för hackor! Stort tack till mor och far som bjöd oss!

Efter lunchen åkte vi till brandstationen och A fick sitta i morfars brandbil, oj, vad han var nöjd! Det gjorde hans dag! Tyvärr glömde jag kameran, men det var en otroligt glad och stolt kille som satt i brandbilen!

Imorgon blir det 2 års kalej, sötis-sindra fyller år! Har slagit in en massa paket idag, hoppas att hon blir nöööjd!

Igår var vi i Ullared, Ge-kås närmare bestämt, hade full sjå (stavas det verkligen så..??) att undvika kamerorna, då det filmades för 5:ans realityserie.. Shoppade gjorde vi iaf och lite folk var det dessutom!

Idag på em/kvällen har jag kollat in bröllopet, tycka vad man vill om allt ståhej runt om det hela, men fasen vilket fint bröllop och fint brudpar! Kul även att kolla in alla fiiiina klänningar!

Nu ett glas vitt!

Bye, bye

1 kommentar:

  1. Då får vi kanske se er på tv i höst då ;-)Låter som ni haft en toppenhelg!

    SvaraRadera