torsdag 24 juni 2010

Nya skötväskan!

Åh, jag är så nöjd med min nya skötväska som Kicki i mammagruppen har sytt åt mig! Den är så fin och den passar så bra till vagnen! Kan ju inte ha en megastor skötväska, så den här är toppen!!

http://mammapavift-lillagroda.blogspot.com/2010/06/citybaby-ny-och-forbattrad.html

Tanken var att jag skulle ha gjort den klickbara länken lite "snyggare" har ju fått en så välgjord manual av Helga, en annan tjej i mammagruppen, men jag är verkligen urkass på det här.. så håll till godo!

Hur som; kika gärna in på Kickis syblogg, hon är kanonduktig! Hon har även sytt ett bakstycke till vår Phil & Teds vagn! Jag var ju inte speciellt nöjd med det genomskinliga plaststycke som följde med!

Imorn är det ju midsommar, som vi alltid, ja iaf de senaste 4 (?!) åren har firat med Jonas bror m familj i Billdal. I år blir det midsommar i Borås pga A:s sjukdomstillstånd! Det blir lite pick-nick ute på Almenäs för oss istället! Blir nog toppen!

Trevlig Midsommar på er!

Bye, bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar