söndag 5 september 2010

Bamse och Bauhaus


Idag på morgonen var jag A på Bamsegympa, himmel vad lyckat! A älskade det! Sprang runt med ett leende hela tiden! Han var jätteduktig, provade på allt och stortrivdes! Hela vägen hem i bilen pratade han om hur roligt han hade haft! Han längtar redan till nästa söndag!
Igår var det premiärjobb för mig! Otroligt att det efter 9 månader hemma, bara kändes som om jag hade haft lite semester.. alltså det kändes som om jag nästan aldrig varit därifrån... på gott och ont! Hur som; skulle ha jobbat idag med, några timmar på morgonen och några timmar ikväll, som resurs, men det behövdes inte någon resurs, eftersom damen i fråga, avled natten till igår.
Igår åkte vi till Gbg och favvoaffären; Bauhaus. För att kolla de sista detaljerna till vårt badrum! A lämnade vi hos farmor, där hade han som vanligt haft skojigt! När vi kom tillbaka från Gbg fick vi både kaffe och kvällsmat, gooott!
Vi blev uppbjudna till Ann o Christer på kvällen, trevligt som vanligt, men vid 22 orkade A inte längre, så vi traskade hem!
Lilla S tar faktiskt numera flaskan, kors i taket! Vällingen är verkligen en succé! Hon älskar den och vi är hur glada som helst! Nu är det bara lite nattamning här, mest pga att vi är bekväma av oss, hon somnar om så snabbt då..och vi, eller rättare sagt, jag med!
A är ute och leker med granntjejen, A sover gott, J målar mitt inköpta linneskåp, det blir sååå fint! Dags för lite kaffe!
Bye, bye

2 kommentarer:

  1. Va fan försvinner mina stycken för?! Nån som vet? Varför ser jag texten som jag vill ha den, men när jag publicerar den blir det bara ett enda långt stycke.. suck!

    SvaraRadera
  2. Bamsegympa? Vart? Vad roligt det lät!!

    SvaraRadera