måndag 13 september 2010

Buzzador

Jag har blivit en Buzzador, verkar hur kul som helst!

Har idag fått hem några filmer från Lovefilm, (har valt filmerna själv såklart..) Så nu ska det bli filmkväll, sedan ska jag buzza som detta! Dvs prata med mina vänner om detta, sprida budskapet! Ofta får man även varuprover att dela ut!

Jag är även med och testar blöjor från Pampers, jag själv får ett paket som vi ska prova här hemma, sedan får jag 6 paket som ska delas ut till vänner med busar i samma ålder! Sedan ska jag lämna rapporter om hur buzzningen gick till, vad vi tyckte osv..

Är det nån som är intresserad av att bli en Buzzador, är det bara att höra av sig! Så skickar jag gärna en inbjudan, för då får jag värdefulla poäng!


Förrsten, bilen är såld och jag fick hem parfymen idag, den kostar över 700:- i butik och luktar supergott!! Jag är glad!

Trevlig kväll på er!

1 kommentar:

  1. Jag vill gärna ha en inbjudan =) har länge tänkt bli en Buzzador men aldrig fått tummen ur...!

    Grattis till vinsten och att ni sålt bilen. Ni verkar vare riktiga hejare på sälja grejer!
    Har ett par saker som vi måste sälja men även där är det svårt att få tummen hur hehe Är det på blocket ni sålt det mesta...?

    Kram ♥

    SvaraRadera