fredag 10 september 2010

Volvo och Vinst


Nu ska Volvon säljas, det är allt lite vemodigt, men till våren blir det en ny fin V70 som flyttar hit! *längtar*
Vi ska försöka att klara oss med bara J:s jobbil, det är lite trångt, men vad sjutton.. det går! J samåker med två andra, så oftast är bilen hemma! Vi behöver faktiskt inte ha 2 bilar, så är det!


Jag tror bestämt att jag har vunnit en parfym!!
Är medlem på Goodiebag och på deras hemsida står det att "Sandra från Borås" har vunnit.. Jag är väl medveten om att det finns fler Sandror här i Borås, men jag håller tummarna för att det är jag!!


Om det nu var jag, så är det denna parfym som snart är på väg hem till mig!!

Idag har jag och barnen varit på sångstund på Biblioteket, syster med barn o Maria med barn var oxå med! Sjöng, lånade böcker, lekte och fikade, helt enkelt en mycket bra fredag förmiddag!

Annars är projekt måla golv som gäller, efter det är det dags för tapetsering av barnens rum!

Trevlig helg på er!

1 kommentar:

  1. Hahaha, jag såg att det stod Sandra ifrån Borås och tänkte naturligtvis på dig. Och så var det du!!!
    Grattis :-)
    /Matilda

    SvaraRadera